Qëllimi i njësisë së zhvillimit të AFP-së

Në bazë të ligjit nr 15/2017 për “Arsimin e Formimin Profesional në Republikën e Shqipërisë” dhe udhëzim nr. 14, datë 27.5.2021 për mënyrën e organizimit dhe veprimtarisë së institucioneve të arsimit dhe formimit profesional, si dhe aspektet e menaxhimit të burimeve njerëzore, përbërjes së njësisë së zhvillimit të ofruesve të arsimit dhe formimit profesional dhe zhvillimit të vazhduar profesional të personelit”.

 Njësia e Zhvillimit (NjZh) është struktura e brendshme e ofruesit të AFP-së, e cila planifikon dhe realizon veprimtari zhvillimore në mbështetje të ngritjes së kapaciteteve të brendshme dhe rritjes së cilësisë.

Përbërja dhe detyrat e stafit të angazhuar në NjZh përcaktohen në Udhëzimet e Ministrit të Financave dhe Ekonomisë. Strategjia e punës së NjZh dhe koordinatorëve përkatës bazohet në parimet më të mira të menaxhimit dhe praktikat e sukseshme në Shqipëri dhe më tej.

NjZh mbështet mirëmenaxhimin e institucionit ofrues të AFP (IOAFP). Njësia funksionon në mbështetje të vizionit, misionit, objektivave planeve afatmesme dhe vjetore të institucionit dhe kontribuon në përmbushjen e tyre. Procesi i vetëvlerësimit ushqen dhe mbështetet nga veprimtaria e NjZh. Rezultatet e vetëvlerësimit nihmojnë në planifikimin e nismave për trajtimin e problemeve që mund të jenë dhe subjekt/fokus NjZh. Nga ana tjetër, veprimtaria e NjZh dokumentohet dhe shërben për të treguar progresin në fusha të caktuara.

Edit Template

Elektroteknikë

Niveli II i KSHK-së

I. Qëllimet e arsimit profesional në drejtimin “Elektroteknikë”, niveli II i KSHK.

Qëllimi kryesor i arsimimit profesional në drejtimin “Elektroteknikë”, niveli II i KSHK, është “zhvillimi i personalitetit të nxënësve për të jetuar në përshtatje me botën që i rrethon dhe përgatitja e tyre për t’u punësuar në veprimtaritë profesionale që lidhen drejtpërdrejt me punimet në sektorin e elektroteknikës”.

Për të realizuar këtë, shkolla profesionale u krijon nxënësve:

  • mundësi të përshtatshme për të nxënë, pavarësisht nga gjinia, raca, besimi dhe aftësitë;
  • mundësi për të gjithë, për të zhvilluar kompetencat profesionale, të bazuara në njohuritë, shprehitë, qëndrimet dhe vlerat, të mjaftueshme për të lehtësuar punësimin dhe përparimin drejt arsimit e formimit profesional të mëtejshëm;
  • mbështetje për t’u njohur me rregullat e sigurimit teknik e të ruajtjes së mjedisit në përputhje me

standardet ndërkombëtare dhe për t’i zbatuar ato me rreptësi;

  • mbështetje për t’u njohur me teknologjitë e proceset teknologjike bashkëkohore e të perspektivës,

që lidhen me kualifikimin profesional përkatës;

  • mbështetje për të zhvilluar ndjenjën e disiplinës, kuriozitetin intelektual dhe profesional, si dhe vlerat morale;
  • mbështetje për t’u zhvilluar psikologjikisht dhe fizikisht, për të përballuar vështirësitë që do të

ndeshin gjatë veprimtarive të ardhshme profesionale;

  • mbështetje për të zhvilluar frymën e tolerancës dhe të mirëbesimit nëpërmjet përvojës së punës.

II. Profili profesional i nxënësve në përfundim të arsimit profesional në drejtimin “Elektroteknikë”, niveli II i KSHK.

  1. 1.   Kërkesat e pranimit të nxënësve në arsimin profesional, në drejtimin “Elektroteknikë”, niveli

    II i KSHK.

     

    Në shkollat që ofrojnë arsimin profesional në drejtimin mësimor “Elektroteknikë” niveli II i KSHK,

    kanë të drejtë të regjistrohen të gjithë të rinjtë që:

    • kanë mbaruar arsimin e detyruar 9-vjeçar;
    • janë të aftë fizikisht dhe mendërisht të përballojnë kërkesat e këtij niveli të arsimit
    • nëse kanë aftësi të kufizuara, shkolla krijon kushte dhe përshtat programin në përputhje me paaftësitë që

    Në raste të veçanta kur kërkesat për të ndjekur këtë shkollim janë më të larta se kapacitet reale të këtyre shkollave, atëherë, MFE përgatit udhëzime të veçanta me kritere të posaçme pranimi për këto shkolla.

2. Kompetencat e përgjithshme të nxënësit në përfundim arsimimit në drejtimin “Elektroteknikë”, niveli II i KSHK.

Në përfundim të arsimit profesional në drejtimin “Elektroteknikë” niveli II i KSHK, nxënësi do të

zotërojë këto kompetenca të përgjithëshme kryesore:

  • Të komunikojë në mënyrë korrekte me shkrim e me gojë për të shprehur mendimet e ndjenjat e tij dhe për të argumentuar opinionet për çështje të
  • Të përdorë burime dhe teknika të ndryshme të mbledhjes dhe të shfrytëzimit të informacioneve të nevojshme për zhvillimin e tij personal dhe

 

  • Të nxisë potencialin e tij të brendshëm në kërkim të vazhdueshëm për zgjidhje të reja më efektive dhe më efiçente.
  • Të angazhohet fizikisht, mendërisht dhe emocionalisht në kryerjen e detyrave të ndryshme në kontekstin profesional, personal dhe shoqëror.
  • Të respektojë rregullat dhe parimet e një bashkëjetese demokratike në kontekstin e integrimeve lokale,
  • Të manifestojë guxim dhe aftësi sipërmarrëse për të ardhmen e
  • Të tregojë vetëkontroll gjatë ushtrimit të veprimtarive të
  • Të organizojë drejt, procesin e të nxënit të tij dhe të shfaqë gadishmërinë dhe vullnetin për të nxënë gjatë gjithë jetës.
  • Të respektojë parimet e punës në grup dhe të bashkëpunojë aktivisht në arritjen e objektivave të pranuara.
  • Të vlerësojë dhe vetvlerësojë nisur nga kritere të drejta si bazë për të përmirësuar dhe çuar më tej arritjet e tij.

3. Kompetencat profesionale të nxënësit në përfundim të arsimimit në drejtimin “Elektroteknikë”, niveli II i KSHK

Në përfundim të arsimit profesional në drejtimin “Elektroteknikë”, niveli II i KSHK, nxënësi do të jetë i aftë të ushtrojë kompetencat profesionale si më poshtë:

  • Të organizojë vendin e punës.
  • Të përdorë dhe mirëmbajë mjetet dhe materialet e punës.
  • Të respektojë standardet e
  • Të respektojë rregullat e higjienës dhe të mbrojtjes së
  • Të zbatojë rregullat e sigurimit teknik
  • Të kryejë saktë veprimet kryesore për të dhënë ndihmën e shpejtë.
  • Të lexojë dhe interpretojë skemat elektrike dhe
  • Të vizatojë skemat e thjeshta elektrike dhe
  • Të interpretojë dokumentacionin teknik të
  • Të kryejë matje dhe kontrolle për veprimtarinë e elektroteknikëës.
  • Të bëjë përzgjedhjen e materialeve, veglave dhe pajisjeve të punës.
  • Të kryejë punime të ndryshme axhusterike për veprimtarinë e elektroteknikëës.
  • Të bëjë kuotimet për instalimet elektrike
  • Të hapë kanale, fole dhe vrima në mure, për instalime elektrike dhe
  • Të kryejë instalime të elementeve të skemave
  • Të kryejë riparimin e transformatorit njëfazor.
  • Të kryejë riparimin e ushqyesve të thjeshtë
  • Të kryejë riparimin e motorëve asinkron njëfazorë të pajisjeve elektroshtëpiake
  • Të kryejë instalimin e rrjetit të internetit dhe telefonisë brenda dhe jashtë murit
  • Të realizojë skema të ndryshme me tranzistorë dhe me qarqe të integruara
  • Të shtrojë kabllot e tensionit të ulët në tokë.
  • Të komunikojë me etikë profesionale.
  • Të përdorë teknologjinë dixhitale në mbështetje të veprimtarisë profesionale

4. Mundësitë e punësimit dhe të arsimimit të mëtejshëm në përfundim të arsimimit në drejtimin “Elektroteknikë”, niveli II i KSHK.

Përfundimi me sukses i kualifikimit profesional “Elektroteknikë”, niveli II i KSHK, e pajis nxënësin

 

me certifikatën e punonjësit gjysmë të kualifikuar (ndihmës) në këtë drejtim. Ky kualifikim i jep nxënësit mundësinë që ti drejtohet tregut të punës për punësim në veprimtaritë profesionale që lidhen me punimet në Elektroteknikë, punime elektrike dhe elektronike, shitjeje të materialeve dhe pajisjeve elektrike dhe elektronike, si dhe në veprimtari të tjera që kanë lidhje me to. Gjithashtu, nxënësi mund të vetëpunësohet në kuadrin e një biznesi individual në fushën e elektroteknikëës.

Me përfundimin e arsimimit profesional në drejtimin “Elektroteknikë”, niveli II i KSHK, nxënësi ka të drejtë të vazhdojë arsimimin në nivelin III të KSHK të kualifikimit profesional (njëvjeçar), në një nga profilet mësimore të këtij drejtimi.

Me vijimin e mëtejshëm të arsimit profesional edhe në nivelin IV të KSHK të drejtimit “Elektroteknikë”, nxënësi fiton “Maturën shtetërore profesionale” me mundësi për vazhdimin e studimeve universitare ose pas të mesmes.

Shiko kurrikulën shkollore këtu.

Profilet mësimore

Niveli IV i KSHK-së

I.   Qëllimet e arsimit profesional në drejtimin “Elektroteknikë” niveli IV i KSHK.

Qëllimi kryesor i arsimit profesional në drejtimin “Elektroteknikë”, niveli IV i KSHK, është “zhvillimi i personalitetit të nxënësve për të jetuar në përshtatje me botën që i rrethon dhe përgatitja e tyre për t’u punësuar si teknik elektrik në veprimtaritë profesionale që lidhen me drejtimin elektroteknik, si dhe për të vijuar arsimin dhe formimin në nivele më të larta”. Për të realizuar këtë, shkolla profesionale u krijon nxënësve:

  • mundësi të përshtatshme për të nxënë, pavarësisht nga gjinia, raca, besimi dhe aftësitë;
  • mundësi për të gjithë, për të zhvilluar kompetencat profesionale, të bazuara në njohuritë, shprehitë, qëndrimet dhe vlerat, të mjaftueshme për të lehtësuar punësimin dhe përparimin drejt formimit profesional dhe arsimit të mëtejshëm;
  • mbështetje për t’u njohur me parimet e zhvillimit të qëndrueshëm, me rregullat e sigurimit teknik e të ruajtjes së mjedisit në përputhje me standardet ndërkombëtare dhe për t’i zbatuar ato me rreptësi;
  • mbështetje për t’u njohur me teknologjitë e proceset teknologjike bashkëkohore e të perspektivës, që lidhen me kualifikimin profesional përkatës;
  • mbështetje për të zhvilluar ndjenjën e disiplinës, kuriozitetin intelektual dhe profesional, aftësitë sipërmarrëse dhe menaxhuese, si dhe vlerat morale;
  • mbështetje për t’u zhvilluar psikologjikisht dhe fizikisht, për të përballuar vështirësitë që do të ndeshin gjatë veprimtarive të ardhshme profesionale dhe akademike;
  • mbështetje për të zhvilluar frymën e tolerancës dhe të mirëbesimit nëpërmjet përvojës së punës.

 

II.    Profili profesional i nxënësve në përfundim të arsimit profesional në drejtimin “Elektroteknikë”, niveli IV i KSHK.

 

1.    Kërkesat    e    pranimit     të    nxënësve    në    arsimin     profesional    nё    drejtimin “Elektroteknikë”, niveli IV i KSHK.

 

Në shkollat që ofrojnë arsimin profesional në drejtimin “Elektroteknikë”, niveli IV i KSHK. kanë të drejtë të regjistrohen të gjithë të rinjtë që:

  • kanë mbaruar arsimin profesional në një nga profilet e nivelit III të KSHK të drejtimin mësimor “Elektroteknikë”;
  • janë të aftë fizikisht dhe mendërisht të përballojnë kërkesat e këtij niveli të arsimit
  • kanë aftësi të kufizuara, por për të cilët shkolla krijon kushte dhe përshtat programin në përputhje me paaftësitë që

Në raste të veçanta kur kërkesat për të ndjekur këtë shkollim janë më të larta se kapacitetet reale të këtyre shkollave, atëherë, MFE përgatit udhëzime të veçanta me kritere të posaçme pranimi për këto shkolla.

 

2.      Kompetencat e përgjithshme të nxënësve në përfundim arsimit profesional në drejtimin “Elektroteknikë”, niveli IV i KSHK.

 

Në përfundim të arsimit profesional në drejtimin “Elektroteknikë”, niveli IV i KSHK, nxënësi do të zotërojë këto kompetenca të përgjithshme kryesore:

 

  • Të komunikojë në mënyrë korrekte me shkrim e me gojë për të shprehur mendimet e ndjenjat e tij dhe për të argumentuar opinionet për çështje të ndryshme.
  • Të përdorë burime dhe teknika të ndryshme të mbledhjes dhe të shfrytëzimit të informacioneve të nevojshme për zhvillimin e tij personal dhe profesional.
  • Të nxisë potencialin e tij të brendshëm në kërkim të vazhdueshëm për zgjidhje të reja më efektive dhe më efiçente.

–   Të angazhohet fizikisht, mendërisht dhe emocionalisht në kryerjen e detyrave të ndryshme në kontekstin profesional, personal dhe shoqëror.

  • Të respektojë rregullat dhe parimet e një bashkëjetese demokratike në kontekstin e integrimeve lokale, rajonale dhe ndërkombëtare.
  • Të manifestojë guxim dhe aftësi sipërmarrëse e menaxhuese për të ardhmen e
  • Të tregojë vetëkontroll dhe përshtatshmëri gjatë ushtrimit të veprimtarive të
  • Të organizojë drejt procesin e të nxënit të tij dhe të shfaqë gadishmërinë dhe vullnetin për të nxënë gjatë gjithë jetës.
  • Të respektojë parimet e punës në grup dhe të bashkëpunojë aktivisht në arritjen e objektivave të pranuara.
  • Të vlerësojë dhe vetvlerësojë nisur nga kritere të drejta si bazë për të përmirësuar dhe çuar më tej arritjet e

 

3.      Kompetencat profesionale të nxënësve në përfundim të arsimit profesional në drejtimin “Elektroteknikë”, niveli IV i KSHK.

 

Në përfundim të arsimit profesional në drejtimin “Elektroteknikë”, niveli IV i KSHK, nxënësi do të jetë i aftë të zhvillojё mё tej kompetencat profesionale tё fituara nё njërin nga profilet mësimore të nivelit III të KSHK, si dhe tё ushtrojë kompetenca tё tjera profesionale, si më poshtë:

  • Tё hartojë një plan-bisnesi që lidhet me veprimtaritё profesionale të drejtimit elektroteknikë.
  • Tё kryejё llogaritje ekonomike qё lidhen me veprimtaritё profesionale të drejtimit
  • Të kryejë menaxhimin e burimeve njerëzore, materiale dhe financiare gjatë veprimtarive profesionale të drejtimit
  • Të interpretojë, plotësojë dhe përgatisë dokumentacion qё lidhen me veprimtaritё profesionale të drejtimit
  • Të zbatojë bazën ligjore që i referohet veprimtarive profesionale të drejtimit
  • Të zbatoje standartet teknike të profesionit të drejtimit
  • Të zbatojë parimet e etikës gjatë ushtrimit të veprimtarive profesionale të drejtimit
  • Të realizojë instalimin elektrik të një
  • Të kryejë procedurat për hapjen dhe mbylljen e një biznesi në fushën e elektroteknikës.
  • Të kryejë procedurat për administrimin dhe menaxhimin e një biznesi
  • Të hartojë një plan marketing dhe të zhvillojë marketingun në biznesin elektroteknik.
  • Të përdorë programin AutoCAD për të realizuar me kompjuter vizatime të ndryshme që lidhen me profesionin e
  • Të përdorë programet CAD elektrik dhe Crocodile për ndërtimin, ekzekutimin dhe testimin e skemave
  • Të analizojë elementet e një transmisioni
  • Te analizojë skema elektronike me porta logjike dhe mikroprocesorë.

 

  • Të analizojë projekte të thjeshta elektrike të objekteve civile dhe
  • Të përdorë dhe mirëmbajë veglat, pajisjet dhe materialet e punës.
  • Të kryejë saktë veprimet kryesore për të dhënë ndihmën e shpejtë.
  • Të zbatojë rregullat e sigurisë në punë dhe të mbrojtjes së
  • Të komunikojë me etikë profesionale.

 

4.      Mundësitë e punësimit dhe të arsimimit të mëtejshëm në përfundim të arsimit profesional në drejtimin “Elektroteknikë”, niveli IV i KSHK.

 

Përfundimi me sukses i kualifikimit profesional në drejtimin mësimor “Elektroteknikë” niveli IV në KSHK, e pajis individin me certifikatën e teknikut elektrik në këtë drejtim.

Ky kualifikim i jep nxënësit mundësinë që t`i drejtohet tregut të punës për punësim në sektorin elektroenergjitik (prodhim, transmetim, shpërndarje), në sektorë të ndryshëm të industrisë, njësi të shërbimeve elektrike ose firma që realizojnë instalime elektrike të ndryshme, në shërbime të riparimeve e mirëmbajtjes të pajisjeve, si dhe në njësi të tjera ekonomike që ushtrojnë veprimtarinë në drejtimin e sistemeve e, elektronike apo elementeve të tyre përbërës, si dhe ato të dimensionimit dhe menaxhimit optimal të tyre. Gjithashtu, nxënësi mund të vetëpunësohet në kuadrin e një biznesi individual në fushën e instalimeve elektrike të godinave civile dhe reparteve industriale.

Me përfundimin e arsimimit në drejtimin “Elektroteknikë”, niveli i IV në KSHK, ai/ajo fiton “Maturën shtetërore profesionale” me mundësi për vazhdimin e studimeve pas të mesme dhe universitare.

Shiko kurrikulën shkollore këtu.

Informacion shtesë

Sistemi 2+1+1 vjeçar

Kohëzgjatja: 4 vite

2 profile

Praktikë profesionale në biznes

Punësim i sigurt

Certifikatë e diplomë

© 2024 Created by Juljan Kasapi