Qëllimi i njësisë së zhvillimit të AFP-së

Në bazë të ligjit nr 15/2017 për “Arsimin e Formimin Profesional në Republikën e Shqipërisë” dhe udhëzim nr. 14, datë 27.5.2021 për mënyrën e organizimit dhe veprimtarisë së institucioneve të arsimit dhe formimit profesional, si dhe aspektet e menaxhimit të burimeve njerëzore, përbërjes së njësisë së zhvillimit të ofruesve të arsimit dhe formimit profesional dhe zhvillimit të vazhduar profesional të personelit”.

 Njësia e Zhvillimit (NjZh) është struktura e brendshme e ofruesit të AFP-së, e cila planifikon dhe realizon veprimtari zhvillimore në mbështetje të ngritjes së kapaciteteve të brendshme dhe rritjes së cilësisë.

Përbërja dhe detyrat e stafit të angazhuar në NjZh përcaktohen në Udhëzimet e Ministrit të Financave dhe Ekonomisë. Strategjia e punës së NjZh dhe koordinatorëve përkatës bazohet në parimet më të mira të menaxhimit dhe praktikat e sukseshme në Shqipëri dhe më tej.

NjZh mbështet mirëmenaxhimin e institucionit ofrues të AFP (IOAFP). Njësia funksionon në mbështetje të vizionit, misionit, objektivave planeve afatmesme dhe vjetore të institucionit dhe kontribuon në përmbushjen e tyre. Procesi i vetëvlerësimit ushqen dhe mbështetet nga veprimtaria e NjZh. Rezultatet e vetëvlerësimit nihmojnë në planifikimin e nismave për trajtimin e problemeve që mund të jenë dhe subjekt/fokus NjZh. Nga ana tjetër, veprimtaria e NjZh dokumentohet dhe shërben për të treguar progresin në fusha të caktuara.

Edit Template

Ndërtim

Niveli II i KSHK-së

Qëllimet e arsimit profesional në drejtimin mësimor “Ndërtim”, niveli II i KSHK.

Qëllimi kryesor i arsimit profesional në drejtimin “Ndërtim”, niveli II i KSHK, është “zhvillimi i personalitetit të nxënësve për të jetuar në përshtatje me botën që i rrethon dhe përgatitja e tyre për t’u punësuar apo vetëpunësuar në profesione që lidhen drejtpërdrejt me punimet e ndërtimit”. Zhvillimi te nxënësit i ndjenjës së vetëbesimit, kultivimi i vullnetit të lirë në marrjen e vendimeve, nxitja e gadishmërisë për të nxënë gjatë gjithë jetës dhe për t’u zhvilluar individualisht në drejtimet emocionale, intelektuale dhe profesionale janë sfida të rëndësishme për arritjen e këtij qëllimi. Për të realizuar këtë, shkolla profesionale i’u krijon nxënësve: 

  • mundësi të përshtatshme për të nxënë, pavarësisht nga gjinia, raca, besimi dhe aftësitë;
  • mundësi për të gjithë, për të zhvilluar kompetencat profesionale, të bazuara në njohuritë, shprehitë, qëndrimet dhe vlerat të mjaftueshme për të lehtësuar punësimin dhe përparimin drejt arsimit e formimit profesional të mëtejshëm;
  • mbështetje për t’u njohur me rregullat e sigurimit teknik e të ruajtjes së mjedisit në përputhje me standardet ndërkombëtare dhe për t’i zbatuar ato me rreptësi;
  • mbështetje për t’u njohur me teknologjitë e proceset teknologjike bashkëkohore e të perspektivës në fushën e ndërtimit që lidhen me kualifikimin profesional përkatës;
  • mbështetje për të zhvilluar ndjenjën e disiplinës, kuriozitetin intelektual dhe profesional, aftësitë sipërmarrëse si dhe vlerat e tyre morale;
  • mbështetje për t’u zhvilluar psikologjikisht dhe fizikisht për të përballuar vështirësitë që do të ndeshin gjatë veprimtarive të ardhshme profesionale;
  • mbështetje për të zhvilluar frymën e tolerancës dhe të mirëbesimit nëpërmjet përvojës së punës.

Kërkesat e pranimit të nxënësve në arsimin profesional në drejtimin “Ndërtim”, niveli II i KSHK.

Në shkollat që ofrojnë arsimin profesional në drejtimin mësimor “Ndërtim” niveli II i KSHK, kanë të drejtë të regjistrohen të gjithë të rinjtë që:

  • kanë mbaruar arsimin e detyruar 9-vjeçar;
  • janë të aftë fizikisht dhe mendërisht të përballojnë kërkesat e këtij niveli të arsimit profesional.
  • nëse kanë aftësi të kufizuara, shkolla krijon kushte dhe përshtat programin në përputhje me paaftësitë që shfaqin.

Në raste të veçanta kur kërkesat për të ndjekur këtë shkollim janë më të larta se kapacitetet reale të këtyre shkollave, atëherë MFE përgatit udhëzime të veçanta për pranimin në këto shkolla.

Kompetencat e përgjithshme kryesore të nxënësit në përfundim të arsimit profesional në drejtimin “Ndërtim”, niveli II i KSHK.

Në përfundim të arsimit profesional në drejtimin “Ndërtim” niveli II i KSHK, nxënësi do të ketë këto kompetenca të përgjithshme kryesore: 

  • Të komunikojë në mënyrë korrekte me shkrim e me gojë për të shprehur mendimet e ndjenjat e tij dhe për të argumentuar opinionet për çështje të ndryshme.
  • Të përdorë burime dhe teknika të ndryshme të mbledhjes dhe të shfrytëzimit të informacioneve të nevojshme për zhvillimin e tij personal dhe profesional.
  • Të angazhohet fizikisht, mendërisht dhe emocionalisht në kryerjen e detyrave të ndryshme në kontekstin profesional, personal dhe shoqëror.
  • Të nxisë potencialin e tij të brendshëm në kërkim të vazhdueshëm për zgjidhje të reja më efektive dhe më efiçente.
  • Të respektojë rregullat dhe parimet e një bashkëjetese demokratike në kontekstin e integrimeve lokale, rajonale.
  • Të manifestojë guxim dhe aftësi sipërmarrëse për të ardhmen e tij.
  • Të tregojë vetëkontroll gjatë ushtrimit të veprimtarive të tij.
  • Të organizojë drejt, procesin e të nxënit të tij dhe të shfaqë gadishmërinë dhe vullnetin për të nxënë gjatë gjithë jetës.
  • Të respektojë parimet e punës në grup dhe të bashkëpunojë aktivisht në arritjen e objektivave të pranuara.
  • Të vlerësojë dhe vetvlerësojnë nisur nga kritere të drejta si bazë për të përmirësuar dhe çuar më tej arritjet e tij.

Kompetencat profesionale të nxënësit në përfundim të arsimit profesional në drejtimin “Ndërtim”, niveli II i KSHK.

Me përfundimin me sukses të arsimit profesional në drejtimin “Ndërtim”, niveli II i KSHK, nxënësi do të jetë i aftë të ushtrojë kompetencat profesionale si më poshtë:

  • Të organizojë vendin e punës.
  • Të lexojë dhe interpretojë dokumentacionin teknik të profesionit;
  • Të lexojë skica dhe detaje të thjeshta;
  • Të zbatojë rregullat e sigurisë në punë dhe të mbrojtjes së mjedisit;
  • Të zbatojë standardet e ndërtimit (kushtet teknike të zbatimit) gjatë kryerjes së punimeve;
  • Të përdorë dhe mirëmbajë veglat, pajisjet dhe mjetet e punës;
  • Të përgatitë llaçe dhe betone të llojeve të ndryshme;
  • Të ndërtojë mure të drejtë dhe me lidhje ”L” dhe ”T” me tulla e blloqe të ndryshme;
  • Të kryejë punime elementesh të thjeshta prej betoni;
  • Të kryejë kallëpe të elementeve të thjeshta prej betoni të armuar;
  • Të kryejë procesin e heqjes së kallëpeve;
  • Të kryejë punime betonimi për elemente të thjeshta betonarme;
  • Të kryejë punime të thjeshta hekurkthimi;
  • Të kryejë punime gjeodezike të thjeshta matjesh dhe nivelimi;
  • Të realizojë punime nivelimi dhe nënshtresash të ndryshme;
  • Të kryejë punime kostruksioni për një ndërtesë njëkatshe.
  • Të realizojë punime të thjeshta të veshjeve të mureve të brendshme e të shtrimit të  pllakave me materiale të ndryshme dhe vendosjen e plintusave;
  • Të realizojë punime të thjeshta suvatimi, patinimi dhe bojatisjeje;
  • Të realizojë punime prishjesh dhe mirëmbajtjesh të thjeshta në objekte ndërtimi;
  • Të komunikojë me etikë profesionale.

Mundësitë e punësimit dhe të arsimimit të mëtejshëm në përfundim të arsimit profesional në drejtimin “Ndërtim”, niveli II i KSHK.

Përfundimi me sukses i arsimit profesional në drejtimin “Ndërtim”, niveli II i KSHK, e pajis nxënësin me certifikatën e punonjësit gjysëm të kualifikuar (ndihmës) në këtë drejtim profesional.

Ky arsimim profesional i jep nxënësit mundёsi t’i drejtohet tregut të punës si ndihmёs nё ndёrmarrje tё ndryshme ndërtimi ose ndërmarrje të tjera që kryejnë veprimtari në fushën e ndërtimit. Nxënësi mund të punësohet edhe në pika të shërbimeve teknike në ndërmarrjet e ndërtimit.

Përsa i përket arsimimit të mëtejshëm, nxënësi ka mundësi të vazhdojë studimet në nivelin III të KSHK, në një prej profileve të drejtimit mësimor “Ndërtim”. Me vijimin e mëtejshëm të arsimit profesional edhe në nivelin IV të KSHK, nxënësi fiton ”Maturën shtetërore profesionale” me mundësi për vazhdimin e studimeve universitare dhe pas të mesmes.

Niveli III i KSHK-së

Profilet mësimore

Niveli IV i KSHK-së

Qëllimet e arsimit profesional në drejtimin “Ndërtim”, niveli IV i KSHK.

Qëllimi kryesor i arsimit profesional në drejtimin “Ndërtim”, niveli IV i KSHK, është “zhvillimi i personalitetit të nxënësve për të jetuar në përshtatje me botën që i rrethon dhe përgatitja e tyre për t’u punësuar si teknik ndërtimi në veprimtaritë profesionale që lidhen drejtpërdrejt me ndërtimin e objekteve ndërtimore”. Për të realizuar këtë, shkolla profesionale u krijon nxënësve:

  • mundësi të përshtatshme për të nxënë, pavarësisht nga gjinia, raca, besimi dhe aftësitë;
  • mundësi për të gjithë, për të zhvilluar kompetencat profesionale, të bazuara në njohuritë, shprehitë, qëndrimet dhe vlerat, të mjaftueshme për të lehtësuar punësimin dhe përparimin drejt formimit profesional dhe arsimit të mëtejshëm;
  • mbështetje për t’u njohur me parimet e zhvillimit të qëndrueshëm, me rregullat e sigurimit teknik e të ruajtjes së mjedisit në përputhje me standardet ndërkombëtare dhe për t’i zbatuar ato me rreptësi;
  • mbështetje për t’u njohur me teknologjitë e proceset teknologjike bashkëkohore e të perspektivës, që lidhen me kualifikimin profesional përkatës;
  • mbështetje për të zhvilluar ndjenjën e disiplinës, kuriozitetin intelektual dhe profesional, aftësitë sipërmarrëse dhe menaxhuese, si dhe vlerat morale;
  • mbështetje për t’u zhvilluar psikologjikisht dhe fizikisht, për të përballuar vështirësitë që do të ndeshin gjatë veprimtarive të ardhshme profesionale dhe akademike;
  • mbështetje për të zhvilluar frymën e tolerancës dhe të mirëbesimit nëpërmjet përvojës së punës.

Profili profesional i nxënësve në përfundim të arsimit profesional në drejtimin “Ndërtim”, niveli IV i KSHK.

 

Kërkesat e pranimit të nxënësve në arsimin profesional nё drejtimin “Ndërtim”, niveli IV i KSHK.

 

Në shkollat që ofrojnë arsimin profesional në drejtimin “Ndërtim”, niveli IV i KSHK. kanë të drejtë të regjistrohen të gjithë të rinjtë që:

  • kanë mbaruar arsimin profesional në një nga profilet e nivelit III të KSHK të drejtimin mësimor “Ndërtim”.
  • janë të aftë fizikisht dhe mendërisht të përballojnë kërkesat e këtij niveli të arsimit
  • kanë aftësi të kufizuara, por për të cilët shkolla krijon kushte dhe përshtat programin në përputhje me paaftësitë që

Në raste të veçanta kur kërkesat për të ndjekur këtë shkollim janë më të larta se kapacitetet reale të këtyre shkollave, atëherë, MFE përgatit udhëzime të veçanta me kritere të posaçme pranimi për këto shkolla.

Kompetencat e përgjithshme të nxënësve në përfundim të arsimit profesional në drejtimin “Ndërtim”, niveli IV i KSHK.

 

Në përfundim të arsimit profesional në drejtimin “Ndërtim”, niveli IV i KSHK, nxënësi do të zotërojë këto kompetenca të përgjithshme kryesore:

  • Të komunikojë në mënyrë korrekte me shkrim e me gojë për të shprehur mendimet e ndjenjat e tij dhe për të argumentuar opinionet për çështje të ndryshme.
  • Të përdorë burime dhe teknika të ndryshme të mbledhjes dhe të shfrytëzimit të informacioneve të nevojshme për zhvillimin e tij personal dhe
  • Të nxisë potencialin e tij të brendshëm në kërkim të vazhdueshëm për zgjidhje të reja më efektive dhe më
  • Të angazhohet fizikisht, mendërisht dhe emocionalisht në kryerjen e detyrave të ndryshme në kontekstin profesional, personal dhe shoqëror.
  • Të respektojë rregullat dhe parimet e një bashkëjetese demokratike në kontekstin e integrimeve lokale, rajonale dhe ndërkombëtare.
  • Të manifestojë guxim dhe aftësi sipërmarrëse e menaxhuese për të ardhmen e
  • Të tregojë vetëkontroll dhe përshtatshmëri gjatë ushtrimit të veprimtarive të tij.
  • Të organizojë drejt procesin e të nxënit të tij dhe të shfaqë gatishmërinë dhe vullnetin për të nxënë gjatë gjithë jetës.
  • Të respektojë parimet e punës në grup dhe të bashkëpunojë aktivisht në arritjen e objektivave të pranuara.
  • Të vlerësojë dhe vetvlerësojë nisur nga kritere të drejta si bazë për të përmirësuar dhe çuar më tej arritjet e

Kompetencat profesionale të nxënësve në përfundim të arsimit profesional në drejtimin “Ndërtim”, niveli IV i KSHK.

 

Në përfundim të arsimit profesional në drejtimin “Ndërtim”, niveli IV i KSHK, nxënësi do të jetë i aftë të zhvillojё mё tej kompetencat profesionale tё fituara si nё njërin nga profilet mësimore të nivelit III të KSHK, si dhe tё ushtrojë kompetenca tё tjera profesionale, si teknik/menaxher i mesëm ndёrtimi, si më poshtë:

  • Tё hartojë një plan-bisnesi që lidhet me veprimtarinё ndërtuese të
  • Tё kryejё llogaritje ekonomike qё lidhen me veprimtarinё ndërtuese të objektit.
  • Të kryejë menaxhimin e burimeve njerëzore, materiale dhe financiare gjatë veprimtarisë ndërtuese të
  • Të interpretojë, plotësojë dhe përgatisë dokumentacionet qё lidhen me veprimtarinё ndërtuese të
  • Të zbatojë bazën ligjore që i referohet veprimtarisë ndërtuese të
  • Të zbatojë parimet e etikës gjatë ushtrimit të veprimtarisë ndërtuese të objektit.
  • Të zbatojë standardet teknike (ISO) në fushën e ndërtimit.
  • Të analizojë, planifikojë dhe organizojë punimet e ndërtimit.
  • Të ndjekë zbatimin e punimeve në ndërtimin e objektit sipas grafikut të
  • Të zbërthejë planin e përgjithshëm e azhornuar të vendosjes së
  • Të zbërthejë dhe përpunojë fletët arkitektonike dhe ato të detajeve të projektzbatimit.
  • Të zbërthejë dhe përpunojë fletët konstruktive të projektzbatimit.
  • Të lexojë fletët e instalimeve hidrosanitare, ngrohjes, ventilimit, elektrike, etj të
  • Të ndjekë zbatimin e punimeve përgatitore në terrenin e
  • Të ndjekë zbatimin e punimeve për piketimin e akseve dhe të gërmimit të gropës
  • Të ndjekë zbatimin e punimeve në objekt për konstruksionin mbajtës prej betoni të
  • Të ndjekë zbatimin e punimeve në objekt për muraturën dhe
  • Të ndjekë zbatimin e punimeve izoluese (hidroizoluese, termoizoluese dhe zëizoluese) në
  • Të ndjekë zbatimin e punimeve në objekt për mbulimin e çatisë.
  • Të ndjekë zbatimin e punimeve dekorative, bojatisjes dhe shtrimit e veshjes me pllaka në një objekt në ambjentin e jashtëm e të brendshëm.
  • Të ndjekë zbatimin e punimeve për infrastrukturën
  • Të ndjekë zbatimin e punimeve në objekt për mirëmbajtjen dhe riparimeve të
  • Të hartojë dhe plotësojë dokumentacionin teknik gjatë punimeve dhe pas përfundimit të tyre sipas faktit.
  • Të përdorë teknologjinë e programit kompjuterik EXCEL dhe AutoCAD.
  • Të kryejë llogaritjet e kostove në kantier duke përdorur programin kompjuterik
  • Të hartojë planin kalendarik të punimeve me grafikun e fuqisë punëtore.
  • Të mbikëqyrë mirëmbajtjen e instrumenteve, veglave, pajisjeve dhe materialeve të punës në mjediset përkatëse.
  • Të kryejë veprimet kryesore për të dhënë ndihmën e shpejtë.
  • Të komunikojë me etikën e duhur në kuadrin e veprimtarive
  • Të kontrollojë zbatimin e rregullave të sigurisë në punë dhe të mbrojtjes së
  • Të përdorë mjete digjitale në funksion të veprimtarisë

Mundësitë e punësimit dhe të arsimimit të mëtejshëm në përfundim të arsimit profesional në drejtimin “Ndërtim”, niveli IV i KSHK.

Përfundimi me sukses i arsimit profesional nё drejtimin “Ndërtim”, niveli IV i KSHK, e pajis nxënësin me Diplomën e Maturës Shtetërore Profesionale, me Certifikatën e përgatitjes profesionale dhe suplementin përkatës. Ky kualifikim i jep nxënësit mundёsinë që t’i drejtohet tregut të punës për punësim si teknik ndërtimi në institucione të ndryshme, në shoqëri ndërtuese, në objekte ndërtimi, rrugë, ura dhe vepra hidroteknike, për menaxhimin dhe zbatimin e punimeve, si dhe në studio projektuese ndërtimi si përpunues projektesh arkitektonike e konstruktive.

Gjithashtu, nxënësi mund të vetëpunësohet në kuadrin e një biznesi individual si teknik/menaxher i mesëm ndёrtimi për ndërtimin, mirëmbajtjen dhe rikostruksionin në objekte ndërtimore.

Me përfundimin e këtij niveli, nxënësi ka mundësi për vazhdimin e arsimimit në nivelin pas të mesëm ose në nivelin e studimeve universitare.

Shiko kurrikulën shkollore këtu.

 

Informacion shtesë

Sistemi 2+1+1 vjeçar

Kohëzgjatja: 4 vite

1 profil

Praktikë profesionale në biznes

Punësim i sigurt

Certifikatë e diplomë

© 2024 Created by Juljan Kasapi