Qëllimi i njësisë së zhvillimit të AFP-së

Në bazë të ligjit nr 15/2017 për “Arsimin e Formimin Profesional në Republikën e Shqipërisë” dhe udhëzim nr. 14, datë 27.5.2021 për mënyrën e organizimit dhe veprimtarisë së institucioneve të arsimit dhe formimit profesional, si dhe aspektet e menaxhimit të burimeve njerëzore, përbërjes së njësisë së zhvillimit të ofruesve të arsimit dhe formimit profesional dhe zhvillimit të vazhduar profesional të personelit”.

 Njësia e Zhvillimit (NjZh) është struktura e brendshme e ofruesit të AFP-së, e cila planifikon dhe realizon veprimtari zhvillimore në mbështetje të ngritjes së kapaciteteve të brendshme dhe rritjes së cilësisë.

Përbërja dhe detyrat e stafit të angazhuar në NjZh përcaktohen në Udhëzimet e Ministrit të Financave dhe Ekonomisë. Strategjia e punës së NjZh dhe koordinatorëve përkatës bazohet në parimet më të mira të menaxhimit dhe praktikat e sukseshme në Shqipëri dhe më tej.

NjZh mbështet mirëmenaxhimin e institucionit ofrues të AFP (IOAFP). Njësia funksionon në mbështetje të vizionit, misionit, objektivave planeve afatmesme dhe vjetore të institucionit dhe kontribuon në përmbushjen e tyre. Procesi i vetëvlerësimit ushqen dhe mbështetet nga veprimtaria e NjZh. Rezultatet e vetëvlerësimit nihmojnë në planifikimin e nismave për trajtimin e problemeve që mund të jenë dhe subjekt/fokus NjZh. Nga ana tjetër, veprimtaria e NjZh dokumentohet dhe shërben për të treguar progresin në fusha të caktuara.

Edit Template

Ekonomi – Biznes

Ekonomi biznes

Niveli II i KSHK-së

Qëllimet e arsimit profesional në drejtimin mësimor “Ekonomi-Biznes”, niveli II i KSHK.

Qëllimi kryesor i arsimit profesional në drejtimin “Ekonomi-Biznes”, niveli II i KSHK, është “zhvillimi i personalitetit të nxënësve për të jetuar në përshtatje me botën që i rrethon dhe përgatitja e tyre për t’u punësuar apo vetëpunësuar nëveprimtari profesionale që lidhen me drejtimin e ekonomisë dhe të biznesit”. Zhvillimi te nxënësit i ndjenjës së vetëbesimit, kultivimi i vullnetit të lirë në marrjen e vendimeve, nxitja e gadishmërisë për të nxënë gjatë gjithë jetës dhe për t’u zhvilluar individualisht në drejtimet emocionale, intelektuale dhe profesionale janë sfida të rëndësishme për arritjen e këtij qëllimi. Për të realizuar këtë, shkolla profesionale i’u krijon nxënësve: 

  • mundësi të përshtatshme për të nxënë, pavarësisht nga gjinia, raca, besimi dhe aftësitë;
  • mundësi për të gjithë, për të zhvilluar kompetencat profesionale, të bazuara në njohuritë, shprehitë, qëndrimet dhe vlerat të mjaftueshme për të lehtësuar punësimin dhe përparimin drejt arsimit e formimit profesional të mëtejshëm;
  • mbështetje për t’u njohur me rregullat e sigurisë në punëdhe të ruajtjes së mjedisit në përputhje me standardet ndërkombëtare dhe për t’i zbatuar ato me rreptësi;
  • mbështetje për t’u njohur me teknologjitë e proceset bashkëkohore e të perspektivës në fushën e ekonomi-biznesit që lidhen me kualifikimin profesional përkatës;
  • mbështetje për të zhvilluar ndjenjën e disiplinës, kuriozitetin intelektual dhe profesional,aftësitë sipërmarrëse si dhe vlerat e tyre morale;
  • mbështetje për t’u zhvilluar psikologjikisht dhe fizikisht për të përballuar vështirësitë që do të ndeshin gjatë veprimtarive të ardhshme profesionale;
  • mbështetje për të zhvilluar frymën e tolerancës dhe të mirëbesimit nëpërmjet përvojës së punës.

Kërkesat e pranimit të nxënësve në arsimin profesional në drejtimin “Ekonomi-Biznes”, niveli II i KSHK.

Në shkollat që ofrojnë arsimin profesional në drejtimin mësimor “Ekonomi-Biznes” niveli II i KSHK, kanë të drejtë të regjistrohen të gjithë të rinjtë që:

  • kanë mbaruar arsimin e detyruar 9-vjeçar;
  • janë të aftë fizikisht dhe mendërisht të përballojnë kërkesat e këtij niveli të arsimit profesional.
  • nëse kanë aftësi të kufizuara, shkolla krijon kushte dhe përshtat programin në përputhje me paaftësitë që shfaqin.

Në raste të veçanta kur kërkesat për të ndjekur këtë shkollim janë më të larta se kapacitet reale të këtyre shkollave, atëherë MEKI përgatit udhëzime të veçanta për pranimin në këto shkolla.

Kompetencat e përgjithshme kryesore të nxënësit në përfundim të arsimit profesional në drejtimin “Ekonomi-Biznes”, niveli II i KSHK.

Në përfundim të arsimit profesional në drejtimin “Ekonomi-Biznes”, niveli II i KSHK, nxënësi do të ketë këto kompetenca të përgjithshme kryesore: 

  • Të komunikojë në mënyrë korrekte me shkrim e me gojë për të shprehur mendimet e ndjenjat e tyre dhe për të argumentuar opinionet për çështje të ndryshme.
  • Të përdorë burime dhe teknika të ndryshmetë mbledhjes dhe të shfrytëzimit të informacioneve të nevojshme për zhvillimin e tij personal dhe profesional.
  • Të angazhohet fizikisht, mendërisht dhe emocionalisht në kryerjen e detyrave të ndryshme në kontekstin profesional, personal dhe shoqëror.
  • Të nxisë potencialin e tij të brendshëm në kërkim të vazhdueshëm për zgjidhje të reja më efektive dhe më efiçente.
  • Të respektojë rregullat dhe parimet e një bashkëjetese demokratike në kontekstin e integrimeve lokale, rajonale.
  • Të manifestojë guxim dhe aftësi sipërmarrëse për të ardhmen e tij.
  • Të tregojë vetëkontroll gjatë ushtrimittë veprimtarive të tij.
  • Të organizojë drejt, procesin e të nxënit të tyre dhe të shfaqin gadishmërinë dhe vullnetin për të nxënë gjatë gjithë jetës.
  • Të respektojë parimet e punës në grup dhe të bashkëpunojnë aktivisht në arritjen e objektivave të pranuara.
  • Të vlerësojë dhe vetvlerësojnë nisur nga kritere të drejta si bazë për të përmirësuar dhe çuar më tej arritjet e tij.

Kompetencat profesionale të nxënësit në përfundim të arsimit profesional në drejtimin “Ekonomi-Biznes”, niveli II i KSHK

Me përfundimin me sukses të arsimit profesional në drejtimin “Ekonomi-Biznes”, niveli i II i KSHK, nxënësi do të jetë i aftë të ushtrojë kompetencat profesionale si më poshtë:

  • Të përdorë saktë komanda të ndryshme gjatë përdorimit të kompjuterit.
  • Të përdorë paketën office në hartimin e dokumentave të zyrës.
  • Të organizojë vendin e punës në zyrë.
  • Të përdorë mjetet dhe pajisjet kryesore të zyrës.
  • Të përdorë programet kryesore kompjuterike në këtë fushë.
  • Të administrojë dokumentet e zyrës në të cilën ushtron veprimtari
  • Të krijojë raporte njerëzore dhe profesionale të domosdoshme për sukses në vendin e punës.
  • Të identifikojë aftësitë e buta si çelësi i komunikimit.
  • Të komunikojë me profesionalizëm me klientët dhe bashkëpunëtorët
  • Të zbatojë mënyrën e qarkullimit të dokumenteve dhe informacionit.
  • Të mbajë korrespondencat.
  • Të kryejë veprimet e marrjes dhe përcjelljes së postës së ndërmarrjes.
  • Të mbajë arshivën e ndërmarrjes.
  • Të kryejë inventarizime
  • Të kryejë veprimet për blerjen dhe shitjen e mallrave.
  • Të regjistrojë në kontabilitet blerjet dhe shitjet e kryera.
  • Të kryejë çeljen e dokumenteve dhe regjistrave të magazinës.
  • Të plotësojë dokumentat e magazinës
  • Të vlerësojë gjendjen e mallrave në magazinë me metodat FIFO, LIFO dhe mesataren e ponderuar.
  • Të kryejë regjistrimet e thjeshta kontabël të magazinës.
  • Të kryejë llogaritje të thjeshta tregtare.
  • Të përpilojë procesverbalet për nxjerrjet jashtë përdorimit.
  • Të mbajë arkën e ndërmarrjes.
  • Të kryejë veprimet për llogaritjen dhe evidentimin e shpenzimeve të punës.
  • Të hartojë listëpagesa të ndryshme të thjeshta.
  • Të regjistrojë listëpagesat.
  • Të plotësojë librin e pagave
  • Të kryejë derdhje dhe tërheqje parash nga llogaria në bankë.
  • Të kryejë veprimet për qarkullimin e pagesave.
  • Të llogarisë dhe të regjistrojë në mënyrë ekstrakontabël shpenzimet dhe të ardhurat e ndërmarrjes.
  • Të llogarisë në mënyrë ekstrakontabël kostot e shitjes.
  • Të kryejë veprimet për llogaritjen dhe evidentimin e shpenzimeve të punës.
  • Të llogarisë nevojën për financimin e një ndërmarrjeje të vogël.
  • Të përcaktojë mënyrën e financimit të një ndërmarrjeje të vogël.
  • Të zbatojë legjislacionin në fushën e ekonomisë dhe biznesit.
  • Të zbatojë rregullat e sigurisë në punë dhe të ruajtjes së mjedisit.
  • Të manifestojë guxim dhe aftësi sipërmarrëse për të ardhmen e tij
  • Të nxisë potencialin e tij të brendshëm në kërkim të vazhdueshëm për zgjidhje të reja më
    efektive dhe më efiçente.
  • Të shpjegojnë rolin e marketingut në organizatë.
  • Të dallojnë karakteristikat e shërbimeve
  • Të shpjegojnë format e aktiviteteve të promocionit

Mundësitë e punësimit dhe të arsimimit të mëtejshëmnë përfundim të arsimit profesional në drejtimin “Ekonomi-Biznes”, niveli II I KSHK.

Përfundimi me sukses i arsimit profesional në drejtimin “Ekonomi-Biznes”, niveli II i KSHK, e pajis nxënësin me certifikatën e punonjësit gjysëm të kualifikuar në këtë drejtim profesional.

Ky arsimim profesional i jep nxënësit mundёsi t’i drejtohet tregut të punës si punonjës gjysëm i kualifikuar nё njësi ekonomike të ndryshme për kryerjen e veprimtarive që lidhen me fushën e ekonomisë dhe të biznesit, si edhe të vetëpunësohen në ndërmarrje të biznesit të vogël.

Përsa i përket arsimimit të mëtejshëm, nxënësi ka mundësi të vazhdojë studimet në nivelin IV të KSHK, në një prej profileve të drejtimit mësimor “Ekonomi-Biznes” dhe fiton ”Maturën shtetërore profesionale” me mundësi për vazhdimin e studimeve universitare dhe pas të mesmes.

Profilet mësimore

Informacion shtesë

Sistemi 2+2 vjeçar

Kohëzgjatja: 4 vite

2 profile

Praktikë profesionale në biznes

Punësim i sigurt

Certifikatë e diplomë

© 2024 Created by Juljan Kasapi