Qëllimi i njësisë së zhvillimit të AFP-së

Në bazë të ligjit nr 15/2017 për “Arsimin e Formimin Profesional në Republikën e Shqipërisë” dhe udhëzim nr. 14, datë 27.5.2021 për mënyrën e organizimit dhe veprimtarisë së institucioneve të arsimit dhe formimit profesional, si dhe aspektet e menaxhimit të burimeve njerëzore, përbërjes së njësisë së zhvillimit të ofruesve të arsimit dhe formimit profesional dhe zhvillimit të vazhduar profesional të personelit”.

 Njësia e Zhvillimit (NjZh) është struktura e brendshme e ofruesit të AFP-së, e cila planifikon dhe realizon veprimtari zhvillimore në mbështetje të ngritjes së kapaciteteve të brendshme dhe rritjes së cilësisë.

Përbërja dhe detyrat e stafit të angazhuar në NjZh përcaktohen në Udhëzimet e Ministrit të Financave dhe Ekonomisë. Strategjia e punës së NjZh dhe koordinatorëve përkatës bazohet në parimet më të mira të menaxhimit dhe praktikat e sukseshme në Shqipëri dhe më tej.

NjZh mbështet mirëmenaxhimin e institucionit ofrues të AFP (IOAFP). Njësia funksionon në mbështetje të vizionit, misionit, objektivave planeve afatmesme dhe vjetore të institucionit dhe kontribuon në përmbushjen e tyre. Procesi i vetëvlerësimit ushqen dhe mbështetet nga veprimtaria e NjZh. Rezultatet e vetëvlerësimit nihmojnë në planifikimin e nismave për trajtimin e problemeve që mund të jenë dhe subjekt/fokus NjZh. Nga ana tjetër, veprimtaria e NjZh dokumentohet dhe shërben për të treguar progresin në fusha të caktuara.

Edit Template

Mekanikë

Niveli II i KSHK-së

Qëllimet e arsimit profesional në drejtimin mësimor “Mekanikë”, niveli II i KSHK.

Qëllimi kryesor i arsimit profesional në drejtimin “Mekanikë”, niveli II i KSHK, është “zhvillimi i personalitetit të nxënësve për të jetuar në përshtatje me botën që i rrethon dhe përgatitja e tyre për t’u punësuar ose vetëpunësuar në veprimtari profesionale që lidhen drejtpërdrejt me prodhimet e detaleve dhe konstruksioneve mekanike, me mirëmbajtjen dhe riparimin e të makinave dhe pajisjeve mekanike”. Zhvillimit te nxënësit i ndjenjës së vetëbesimit, kultivimi i vullnetit të lirë në marrjen e vendimeve, nxitja e gadishmërisë për të nxënë gjatë gjithë jetës dhe për t’u zhvilluar individualisht në drejtimet emocionale, intelektuale dhe profesionale janë sfida të rëndësishme për arritjen e këtij qëllimi. Për të realizuar këtë, shkolla profesionale i’u krijon nxënësve: 

  • mundësi të përshtatshme për të nxënë, pavarësisht nga gjinia, raca, besimi dhe aftësitë;
  • mundësi për të gjithë, për të zhvilluar kompetencat profesionale, të bazuara në njohuritë, shprehitë, qëndrimet dhe vlerat të mjaftueshme për të lehtësuar punësimin dhe përparimin drejt arsimit e formimit profesional të mëtejshëm;
  • mbështetje për t’u njohur me rregullat e sigurimit teknik e të ruajtjes së mjedisit në përputhje me standardet ndërkombëtare dhe për t’i zbatuar ato me rreptësi;
  • mbështetje për t’u njohur me teknologjitë e proceset teknologjike bashkëkohore e të perspektivës në fushën e përpunimit të drurit që lidhen me kualifikimin profesional përkatës;
  • mbështetje për të zhvilluar ndjenjën e disiplinës, kuriozitetin intelektual dhe profesional, aftësitë sipërmarrëse si dhe vlerat e tyre morale;
  • mbështetje për t’u zhvilluar psikologjikisht dhe fizikisht për të përballuar vështirësitë që do të ndeshin gjatë veprimtarive të ardhshme profesionale;
  • mbështetje për të zhvilluar frymën e tolerancës dhe të mirëbesimit nëpërmjet përvojës.

Kërkesat e pranimit të nxënësve në arsimin profesional në drejtimin “Mekanikë”, niveli II i KSHK.

Në shkollat që ofrojnë arsimin profesional në drejtimin mësimor “Mekanikë” niveli II i KSHK, kanë të drejtë të regjistrohen të gjithë të rinjtë që:

  • kanë mbaruar arsimin e detyruar 9-vjeçar;
  • janë të aftë fizikisht dhe mendërisht të përballojnë kërkesat e këtij niveli të arsimit profesional.
  • nëse kanë aftësi të kufizuara, shkolla krijon kushte dhe përshtat programin në përputhje me paaftësitë që shfaqin.

Në raste të veçanta kur kërkesat për të ndjekur këtë shkollim janë më të larta se kapacitet reale të këtyre shkollave, atëherë MEKI përgatit udhëzime të veçanta për pranimin në këto shkolla.

Kompetencat e përgjithshme kryesore të nxënësit në përfundim të arsimit profesional në drejtimin “Mekanikë”, niveli II i KSHK.

Në përfundim të arsimit profesional në drejtimin “Mekanikëniveli II i KSHK, nxënësi do të ketë këto kompetenca të përgjithshme kryesore: 

  • të komunikojë në mënyrë korrekte me shkrim e me gojë për të shprehur mendimet e ndjenjat e tyre dhe për të argumentuar opinionet për çështje të ndryshme;
  • të përdorë burime dhe teknika të ndryshme të mbledhjes dhe të shfrytëzimit të informacioneve të nevojshme për zhvillimin e tij personal dhe profesional;
  • të angazhohet fizikisht, mendërisht dhe emocionalisht në kryerjen e detyrave të ndryshme në kontekstin profesional, personal dhe shoqëror;
  • të nxisë potencialin e tij të brendshëm në kërkim të vazhdueshëm për zgjidhje të reja më efektive dhe më efiçente;
  • të respektojë rregullat dhe parimet e një bashkëjetese demokratike në kontekstin e integrimeve lokale, rajonale;
  • të manifestojë guxim dhe aftësi sipërmarrëse për të ardhmen e tij;
  • të tregojë vetëkontroll gjatë ushtrimit të veprimtarive të tij;
  • të organizojë drejt, procesin e të nxënit të tyre dhe të shfaqin gadishmërinë dhe vullnetin për të nxënë gjatë gjithë jetës;
  • të respektojë parimet e punës në grup dhe të bashkëpunojnë aktivisht në arritjen e objektivave të pranuara;
  • të vlerësojë dhe vetvlerësojnë nisur nga kritere të drejta si bazë për të përmirësuar dhe çuar më tej arritjet e tij.

Kompetencat profesionale të nxënësit në përfundim të arsimit profesional në drejtimin “Mekanikë”, niveli II i KSHK

Me përfundimin me sukses të arsimit profesional në drejtimin “Mekanikë”, niveli II i KSHK, nxënësi do të jetë i aftë të ushtrojë kompetencat profesionale si më poshtë:

  • të organizojë vendin e punës për punime mekanike;
  • të përdorë dhe mirëmbajë veglat, pajisjet, makinat dhe materialet e punës;
  • të respektojë standardet e profesionit të mekanikut;
  • të interpretojë skica, vizatime dhe dokumentacion teknik të punimeve mekanike;
  • të përgatitë skica dhe vizatime teknike që detaleve dhe nyjeve të thjeshta mekanike;
  • të kryejë matje dhe kontrolle mekanike me përdorimin e instrumentave përkatëse;
  • të përzgjedhë veglat, pajisjet dhe materialet e duhura për punime mekanike;
  • të kryejë punime të ndryshme axhusterie (limime, shpime, prerje, filetime, deformime plastike dhe zmerilime) me vegla dore;
  • të kryejë punime të thjeshta dhe mesatare të saldimit me hark elektrik dhe me gas;
  • të kryejë punime të zmontimit dhe montimit të nyjeve, mekanizmave dhe agregateve;
  • të kryejë punime të tornimit, të saktësisë mesatare;
  • të kryejë punime të frezimit, të saktësisë mesatare;
  • të kryejë punime të zdrugimit, të saktësisë mesatare;
  • të kryejë punime të ndërtimit të konstruksioneve metalike të thjeshta;
  • të kryejë punime të mirëmbajtjes së makinave industriale;
  • të zbatojë rregullat e mbrojtjes në punë e të ruajtjes së mjedisit.

Shiko kurrikulën shkollore këtu.

Mundësitë e punësimit dhe të arsimimit të mëtejshëm në përfundim të arsimit profesional në drejtimin “Mekanikë”, niveli II i KSHK.

Përfundimi me sukses i arsimit profesional në drejtimin “Mekanikë”, niveli II i KSHK, e pajis nxënësin me certifikatën e punonjësit gjysëm të kualifikuar (ndihmës) në këtë drejtim profesional.

Ky arsimim profesional i jep nxënësit mundёsi t’i drejtohet tregut të punës për t’u punësuar në ndërmarrje prodhuese dhe të mirëmbajtjes e riparimit në sektorin e mekanikës, ose mund te vetëpunësohet si mekanik ambulant, në këtë sektor të prodhimit dhe shërbimeve. Përsa i përket arsimimit të mëtejshëm, nxënësi ka mundësi të vazhdojë studimet në nivelin III të KSHK në një prej profileve të drejtimit mësimor “Mekanikë” (si mekanik i kualifikuar). Me vijimin e mëtejshëm të arsimit profesional edhe në nivelin IV të KSHK (teknik i mekanikës), nxënësi fiton ”Maturën shtetërore profesionale” me mundësi për vazhdimin e studimeve universitare.

Profilet mësimore

Niveli IV i KSHK-së

I.     Qëllimet e arsimit profesional në drejtimin “Mekanikë”, Niveli IV i KSHK.

Qëllimi kryesor i arsimit profesional në drejtimin “Mekanikë”, Niveli IV i KSHK, është “zhvillimi i personalitetit të nxënësve për të jetuar në përshtatje me botën që i rrethon dhe përgatitja e tyre për t’u punësuar në veprimtaritë profesionale që lidhen drejtpërdrejt me sektorin e mekanikës si dhe për të vijuar arsimin dhe formimin në nivele më të larta”. Për të realizuar këtë, shkolla profesionale u krijon nxënësve:

  • mundësi të përshtatshme për të nxënë, pavarësisht nga gjinia, raca, besimi dhe aftësitë;
  • mundësi për të gjithë, për të zhvilluar kompetencat profesionale, të bazuara në njohuritë, shprehitë, qëndrimet dhe vlerat, të mjaftueshme për të lehtësuar punësimin dhe përparimin drejt formimit profesional dhe arsimit të mëtejshëm;
  • mbështetje për t’u njohur me parimet e zhvillimit të qëndrueshëm, me rregullat e sigurimit teknik e të ruajtjes së mjedisit në përputhje me standardet ndërkombëtare dhe për t’i zbatuar ato me rreptësi;
  • mbështetje për t’u njohur me teknologjitë e proceset teknologjike bashkëkohore e të perspektivës, që lidhen me kualifikimin profesional përkatës;
  • mbështetje për të zhvilluar ndjenjën e disiplinës, kuriozitetin intelektual dhe profesional, aftësitë sipërmarrëse dhe menaxhuese, si dhe vlerat morale;
  • mbështetje për t’u zhvilluar psikologjikisht dhe fizikisht, për të përballuar vështirësitë që do të ndeshin gjatë veprimtarive të ardhshme profesionale dhe akademike;
  • mbështetje për të zhvilluar frymën e tolerancës dhe të mirëbesimit nëpërmjet përvojës së punës.

 

II.     Profili profesional i nxënësve në përfundim të arsimit profesional në drejtimin “Mekanikë”, Niveli IV i KSHK.

  1. Kërkesat e pranimit të nxënësve në arsimin profesional nё drejtimin “Mekanikë”, Niveli IV i KSHK.

Në shkollat që ofrojnë arsimin profesional në drejtimin “Mekanikë”, Niveli IV i KSHK. kanë të drejtë të regjistrohen të gjithë të rinjtë që:

  • kanë mbaruar arsimin profesional në një nga profilet e nivelit III të KSHK të drejtimin mësimor “Mekanikë”;
  • janë të aftë fizikisht dhe mendërisht të përballojnë kërkesat e këtij niveli të arsimit
  • kanë aftësi të kufizuara, por për të cilët shkolla krijon kushte dhe përshtat programin në përputhje me paaftësitë që shfaqin.

Në raste të veçanta kur kërkesat për të ndjekur këtë shkollim janë më të larta se kapacitetet reale të këtyre shkollave, atëherë, MFE përgatit udhëzime të veçanta me kritere të posaçme pranimi për këto shkolla.

 

  1. Kompetencat e përgjithshme të nxënësve në përfundim arsimit profesional në drejtimin “Mekanik”, Niveli IV i KSHK.

Në përfundim të arsimit profesional në drejtimin “Mekanikë”, Niveli IV i KSHK, nxënësi do të zotërojë këto kompetenca të përgjithshme kryesore:

  • Të komunikojë në mënyrë korrekte me shkrim e me gojë për të shprehur mendimet e ndjenjat e tij dhe për të argumentuar opinionet për çështje të ndryshme.

 

  • Të përdorë burime dhe teknika të ndryshme të mbledhjes dhe të shfrytëzimit të informacioneve të nevojshme për zhvillimin e tij personal dhe profesional.
  • Të nxisë potencialin e tij të brendshëm në kërkim të vazhdueshëm për zgjidhje të reja më efektive dhe më efiçente.
  • Të angazhohet fizikisht, mendërisht dhe emocionalisht në kryerjen e detyrave të ndryshme në kontekstin profesional, personal dhe shoqëror.
  • Të respektojë rregullat dhe parimet e një bashkëjetese demokratike në kontekstin e integrimeve lokale, rajonale dhe ndërkombëtare.
  • Të manifestojë guxim dhe aftësi sipërmarrëse e menaxhuese për të ardhmen e
  • Të tregojë vetëkontroll dhe përshtatshmëri gjatë ushtrimit të veprimtarive të
  • Të organizojë drejt procesin e të nxënit të tij dhe të shfaqë gadishmërinë dhe vullnetin për të nxënë gjatë gjithë jetës.
  • Të respektojë parimet e punës në grup dhe të bashkëpunojë aktivisht në arritjen e objektivave të pranuara.
  • Të vlerësojë dhe vetvlerësojë nisur nga kritere të drejta si bazë për të përmirësuar dhe çuar më tej arritjet e tij.

 

  1. Kompetencat profesionale të nxënësve në përfundim të arsimit profesional në drejtimin “Mekanikë”, Niveli IV i KSHK.

Në përfundim të arsimit profesional në drejtimin “Mekanikë”, Niveli IV i KSHK, nxënësi do të jetë i aftë të zhvillojё mё tej kompetencat profesionale tё fituara nё njërin nga profilet mësimore të nivelit III të KSHK, si dhe tё ushtrojë kompetenca tё tjera profesionale, si më poshtë:

  • Tё hartojë një plan-bisnesi që lidhet me veprimtaritё profesionale në sektorin e mekanikës.
  • Tё kryejё llogaritje ekonomike qё lidhen me veprimtaritё profesionale në sektorin e mekanikës.
  • Të bëjë organizimin e punës në veprimtaritë profesionale që lidhen me sektorin e mekanikës.
  • Të kryejë menaxhimin e burimeve njerëzore, materiale dhe financiare gjatë veprimtarive profesionale në sektorin e mekanikës.
  • Të interpretojë, plotësojë dhe përgatisë dokumentacion qё lidhen me veprimtaritё profesionale në sektorin e mekanikës.
  • Të zbatojë bazën ligjore që i referohet veprimtarive profesionale në sektorin e mekanikës.
  • Të zbatoje standartet teknike që veprojnë në sektorin e mekanikës.
  • Të zbatojë parimet e etikës gjatë ushtrimit të veprimtarive profesionale në sektorin e mekanikës.
  • Të bëjë projektimin e nyjeve të thjeshta
  • Të bëjë llogaritjet konstruktive të një mekanizmi të thjeshtë.
  • Të bëjë projektimin e procesit teknologjik dhe prodhimin e nyjeve të thjeshta
  • Të bëjë diagnostikimin e parregullsive në pajisje dhe konstruksione të ndryshme mekanike
  • Të bëjë punimet e mirëmbajtjes dhe riparimit në pajisjet
  • Të bëjë punimet e mirëmbajtjes dhe riparimit në pajisjet hidropneumatike.
  • Të përdorë teknologjinë e informimit dhe komunikimit për qëllime të veprimtarive në sektorin e mekanikës.
  • Të përdorë programet CAD-CAM për vizatimin me kompjuter dhe programimin e

 

procesit të prodhimit të detaleve në makina me drejtim të programuar numerik CNC.

  • Të përdorë dhe mirëmbajë veglat, pajisjet dhe materialet e punës.
  • Të kryejë saktë veprimet kryesore për të dhënë ndihmën e shpejtë për të dëmtuarit në punë.
  • Të zbatojë rregullat e sigurisë në punë dhe të mbrojtjes së

 

  1. Mundësitë e punësimit dhe të arsimimit të mëtejshëm në përfundim të arsimit profesional në drejtimin “Mekanik”, Niveli IV i KSHK.

Përfundimi me sukses i arsimit profesional nё drejtimin “Mekanikë”, Niveli IV i KSHK, e pajis nxënësin me Diplomën e Maturës Shtetërore Profesionale, si dhe me Çertifikatën e teknikut në mekanikë. Ky kualifikim i jep nxënësit mundёsinë që t’i drejtohet tregut të punës për punësim nё ndërmarrje dhe veprimtari profesionale për prodhime, montime, mirëmbajtje dhe riparime mekanike.

Me përfundimin e këtij niveli, nxënësi ka mundësi për vazhdimin e arsimimit në nivelin pas të mesëm ose në nivelin e studimeve universitare.

Shiko kurrikulën shkollore këtu.

Informacion shtesë

Sistemi 2+1+1 vjeçar

Kohëzgjatja: 4 vite

2 profile

Praktikë profesionale në biznes

Punësim i sigurt

Certifikatë e diplomë

© 2024 Created by Juljan Kasapi